overme.blogg.se

Här skriver jag det som kommer över mig i stunden. Här är mitt avtryck för mig själv och resten av världen....eller någon form av "skriva av sig bok". Namnet, ja, det är som jag sa här ovan, "skriver om, det som kommer över mig" samtidigt som att om du nu som läser, inte tycker om det jag skriver, av någon anledning, så kan namnet tolkas som "get over" me , fyndigt va ;) Om du inte gissat det ännu, jag älskar komma tecken och är dyslektiker....... (svårt ord det där :)

Nu är det nog!

Publicerad 2013-04-07 11:54:49 i

Som rubriken lyder nu är det nog! Jag hr under nästan hela mitt liv varit stor "tjock", jag är sockerberoende.
Dom senaste två åren är det så extremt mycket som hänt i mitt liv, många förändringar som jag gjort och nu har jag kommit till punkten "varför trillar jag dit igen".
I påskas var det kört, jag har missbrukat mat och godis i mängder... Nu vill jag veta varför jag gör detta och sluta med det för gått.
Så ett nytt steg i mitt liv, som jag kommer känna mig nöjd med... Om några dagar :-( ska bara avgifta mig från allt socker och skit först, sen kommer jag må toppen!!!
Ska skriva mera sen om hur det kommer sig att det är så här, då jag kommer ta upp detta ämne i kbt:en.
Intressant är dock att min ångest och mit psyke är som hoss en gravid, minsta pip så gråter jag.
Tur jag har en underbar man, finns ingen som han ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jelikans

Min själsliga ålder är perfekt, i ett symbios med mig själv. Jag har en stor medveten närvaro och ibland har jag en stor medveten frånvaro ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela