overme.blogg.se

Här skriver jag det som kommer över mig i stunden. Här är mitt avtryck för mig själv och resten av världen....eller någon form av "skriva av sig bok". Namnet, ja, det är som jag sa här ovan, "skriver om, det som kommer över mig" samtidigt som att om du nu som läser, inte tycker om det jag skriver, av någon anledning, så kan namnet tolkas som "get over" me , fyndigt va ;) Om du inte gissat det ännu, jag älskar komma tecken och är dyslektiker....... (svårt ord det där :)

Härliga tider.... Tandläkare tider :)

Publicerad 2013-02-18 21:50:59 i

Nej, det är inte en av dom tider som hör till min favorit. Men jag infann mig på plats och gjordet :)
Första tanden i en lång prosses..... Fy fan va ont och orik jag kommer bli..... Men jag blir vackrare och kommer må bättre både fysiskt och framför allt psykiskt, konstigt hur mycket själv värde som sitter i tänderna.
Nåja, ett steg i taget och första är taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jelikans

Min själsliga ålder är perfekt, i ett symbios med mig själv. Jag har en stor medveten närvaro och ibland har jag en stor medveten frånvaro ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela