overme.blogg.se

Här skriver jag det som kommer över mig i stunden. Här är mitt avtryck för mig själv och resten av världen....eller någon form av "skriva av sig bok". Namnet, ja, det är som jag sa här ovan, "skriver om, det som kommer över mig" samtidigt som att om du nu som läser, inte tycker om det jag skriver, av någon anledning, så kan namnet tolkas som "get over" me , fyndigt va ;) Om du inte gissat det ännu, jag älskar komma tecken och är dyslektiker....... (svårt ord det där :)

"Upp och ner, ner och upp....grisen gal i granens topp......

Publicerad 2013-02-22 23:42:37 i

Lätta steg till bilen, glad för att jag kom i håg min frukost, nöjd med min redovisning som jag ska göra, sättet mig och startar (slås av samma tanke som alltid, så bra jag är som klarade körkortet). Går i skolan (ska skriva ett eget inlägg ang min lärares sista dag)
Och anstränger mig till det yttersta för att inte låta mig själv springa i väg med tankar och känslor för det finns många prövningar i byggnaden.
Efter skolan en ovanligt trevlig lunch med en klasskamrat, ovanlig för att jag fick betala extra för att få mindre räkor på min räksallad, som för övrigt var smaklös och fantasilös, den ackompanjerades av dålig service och ett golv med matrester.
Där efter inträngd med bilen av en gubbe som promt skulle stå på sin fläck i körfil mitt på parkeringen, när han insåg att han var tvungen att flytta sig så valde han att backa.... Vilket gjorde att jag stod ännu mera inkilad och han stilla.... Tillslut så gasade han i väg och vi fick åka. Vad var meningen?? Vad ville han uppnå?? Vem vet, jag lärde mig däremot att när jag blir gammal ska jag INTE ha "ryssmössa", den för liksom inte med sig respekt ;)
Iväg till bästa Johanna på massage och shit va långt min härligt mjuka kropp har kommit i att hantera smärta, undervärk sker när Johanna får massera. Sedan väntar: hämta barn på dagis, laga mat, middag, mysa med familjen, lägga barn (nej, det gör rikard:)
Nu stundar sängen !!!
Livet är gött och grötigt, love it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jelikans

Min själsliga ålder är perfekt, i ett symbios med mig själv. Jag har en stor medveten närvaro och ibland har jag en stor medveten frånvaro ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela