overme.blogg.se

Här skriver jag det som kommer över mig i stunden. Här är mitt avtryck för mig själv och resten av världen....eller någon form av "skriva av sig bok". Namnet, ja, det är som jag sa här ovan, "skriver om, det som kommer över mig" samtidigt som att om du nu som läser, inte tycker om det jag skriver, av någon anledning, så kan namnet tolkas som "get over" me , fyndigt va ;) Om du inte gissat det ännu, jag älskar komma tecken och är dyslektiker....... (svårt ord det där :)

Vår i sinne, vår inne....

Publicerad 2013-03-14 11:53:00 i Allmänt,

Våren låter sig sakta slingra sig fram i våra sinnen, allt medans livet rullar på.
 det var ett tag sedan jag skrivit och sedan dess har sjukdomar och skola, dagis och jobb, ja det Märsta har rullat på.
jusst nu är jag hemma och vabbar då mina yngsta är sjuka.
 
Ser ut genom mitt fönster och solen strålar över trädtopparna, kan inte tänka mig att det var denna plats sojasså var såmotsträvigl att flytta till, är som är så fridfullt. jusst i dag känner jag extra tacksamhet imot livet,  tänk att jag har det så underbart bra!! 
 
Änn så länge är altanen ockuperad av snö men snart är det liv och rörelse i underbar sol  :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jelikans

Min själsliga ålder är perfekt, i ett symbios med mig själv. Jag har en stor medveten närvaro och ibland har jag en stor medveten frånvaro ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela