overme.blogg.se

Här skriver jag det som kommer över mig i stunden. Här är mitt avtryck för mig själv och resten av världen....eller någon form av "skriva av sig bok". Namnet, ja, det är som jag sa här ovan, "skriver om, det som kommer över mig" samtidigt som att om du nu som läser, inte tycker om det jag skriver, av någon anledning, så kan namnet tolkas som "get over" me , fyndigt va ;) Om du inte gissat det ännu, jag älskar komma tecken och är dyslektiker....... (svårt ord det där :)

Vad är det värsta som kan hända??

Publicerad 2013-03-02 10:24:00 i

I dag ska vi på kryssning och jag har ångest, att åka på kryssning är ett mils steg för mig i min utveckling. Tänk att något jag gjort så lättvindigt förut, kan bli så stort när panik ångest bubblar ut i ådrorna, nåja, nu är vi i full färd med att fixa till oss och jag har bestämt mig för att det ska bli roligt.
Men vad säger tanken, vad är det värsta som kan hända?? Att något händer och att min fina sambo dör, det är det värsta, för hur skulle jag klara ett liv utan han, jo det skulle jag men fy så dåligt jag skulle må resten av mitt liv.
Jag är medveten om att panik ångest är ett ämne som många tycker är jobbigt att läsa/prata om, och oftast är det för att vi känner hur den lite kryper i vår egna ådror...... Det är tyvärr en åkomma vi skaffar oss själva rätt tidigt i åren.
Nej, nog med snack ;)
Nu ska jag packa ner den lilla svarta och. Klack skorna för här ska kryssas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jelikans

Min själsliga ålder är perfekt, i ett symbios med mig själv. Jag har en stor medveten närvaro och ibland har jag en stor medveten frånvaro ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela